الإمام ناصر محمد اليماني
08 - 06 - 1434 هـ
18 - 04 - 2013 مـ
04:25 صباحاً
ــــــــــــــــــــــ


امام مهدی از مسلمانان و تمام انس و جن دعوت می‌کند در اجرای فرمان خداوند در آیات محکم کتابش؛ شیطان را دشمن بدانند:

{ إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا }


بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله وأئِمّة الكتاب وآلهم من أوّلهم إلى خاتمهم محمد رسول الله صلّى الله عليهم جميعاً لا نفرّق بين أحدٍ من رسله ونحن له مسلمون، أمّا بعد..


از امام مهدی به تمام کسانی که در برابر پروردگار عالمیان تسلیم اند؛ خداوند درآیات محکم کتابش به شما فرمان می‌دهد شیطان را دشمن بدارید. تصدیق فرموده خداوند تعالی:

{إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا إِنَّمَا يَدْعُو حِزْبَهُ لِيَكُونُوا مِنْ أَصْحَابِ السَّعِيرِ ﴿٦﴾} صدق الله العظيم [فاطر].

{شیطان سخت شما را دشمن است شما هم او را دشمن دارید، او حزب و سپاهش را فرا می‌خواند تا همه اهل دوزخ باشند}

ممکن است یکی از پرسش‌گران سؤال کند:" ما که شیطان را نمی‌بینیم؛ چگونه او با او دشمن باشیم"؟ پس امام مهدی در پاسخش می‌گوید: حتی اگر شیطان را می‌دیدی هم نمی‌توانستید تا فرا رسیدن رستاخیز اول او را به قتل برسانید چون تا روز رستاخیز اول به او فرصت داده شده است و این اجابت درخواستی بود که او از خدا کرد:

{قَالَ رَبِّ فَأَنظِرْنِي إِلَىٰ يَوْمِ يُبْعَثُونَ ﴿٣٦﴾قَالَ فَإِنَّكَ مِنَ الْمُنظَرِينَ ﴿٣٧﴾إِلَىٰ يَوْمِ الْوَقْتِ الْمَعْلُومِ ﴿٣٨﴾} صدق الله العظيم [الحجر].

{گفت: «پروردگارا! مرا تا روز رستاخیز مهلت ده (۳۶) فرمود: «تو از مهلت یافتگانی! (۳۷) (نه تا روز رستاخیز، بلکه) تا روز وقت معیّنی.» (۳۸)}
و حال این سؤال پیش می‌آید که چه طور برای اجرای فرمان خداوند الرحمن؛ شیطان را دشمن داریمو جواب این است:
آستین بالا بزنید و تلاش کنید شیطان موفق نشود هدف خود را در نفس خداوند رحمن محقق گرداند؛ چون شیطان تلاش می‌کند از هر راه وسیله‌ای سود برد تا همه مردم یک امت کافر گردند و رضوان خداوند نسبت به بندگانش محقق نشود. چون شیطان می‌داند خداوند از کافر بودن بندگان خشنود نیست و شکرگزار بودن بندگان مورد رضایت اوست؛ برای همین هم شیطان تلاش می‌کند هرطور که شده بندگان خداوند شاکر نباشند و رضوان خداوند نسبت به بندگانش محقق نشود. برای همین شیطان خطاب به خداوند الرحمن می‌گوید:

{لَأَقْعُدَنَّ لَهُمْ صِرَاطَكَ الْمُسْتَقِيمَ ﴿١٦﴾ثُمَّ لَآتِيَنَّهُم مِّن بَيْنِ أَيْدِيهِمْ وَمِنْ خَلْفِهِمْ وَعَنْ أَيْمَانِهِمْ وَعَن شَمَائِلِهِمْ وَلَا تَجِدُ أَكْثَرَهُمْ شَاكِرِينَ﴿١٧﴾} صدق الله العظيم [الأعراف].

{من بر سر راه مستقيم تو، در برابر آنها کمين مى کنم (۱۶)سپس از پيش رو و از پشت سر، و از طرف راست و از طرف چپ آنها، به سراغشان می ‏روم؛ و بيشتر آنها را شکرگزار نخواهى يافت(۱۷)

بنابراین من امام مهدی ناصر محمد یمانی شیطان را دشمن می‌شمارم و برای همین از هر راه و وسیله‌ای استفاده می‌کنم تا هدفی را محقق گردانم که ضد هدف شیطان است و می‌خواهم به اذن خداوند از همه‌ی مردم امتی واحد تشکیل دهم که در صراط مستقیم بوده و شکر گزار خداوند باشند و تنها خداوند یکتا را عبادت کرده و شریکی برای او قایل نشوند؛ چون خداوند از کفر بندگان خشنود نیست و شکرگزابودن بندگان او را راضی می‌کند. برای همین امام مهدی رضوان نفس خدا را غایت خود می‌داند و رضوان نفس پروردگار محقق نخواهد شد مگر این که همه‌ی مردم امتی واحد بر صراط مستقیم باشند که تنها خدا را عبادت کرده و شریکی برایش قایل نشوند.

ای جماعت مسلمانان؛ و ای کسانی که از قومی هستید که محبوب خداوندید و محب او( یحبهم الله و یحبونه) رضوان نفس خدا را غایت خود قراردهید؛ نه راهی برای رسیدن به بهشت؛ چرا که رضوان نفس پروردگار نسبت به بندگانش؛ نعیمی بسیار بزرگتر از نعیم جنت اوست. تصدیق فرموده خداوند تعالی:

{وَعَدَ اللَّـهُ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا وَمَسَاكِنَ طَيِّبَةً فِي جَنَّاتِ عَدْنٍ وَرِضْوَانٌ مِّنَ اللَّـهِ أَكْبَرُ ذَٰلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ﴿٧٢﴾} صدق الله العظيم [التوبة].
{خداوند به مردان و زنان باايمان، باغهايى از بهشت وعده داده داده نهرها از زير درختانش جارى است؛ جاودانه در آن خواهند ماند؛ و مسکن ‏هاى پاکيزه‏ اى در بهشتهاى جاودان (نصيب آنها ساخته)؛ و رضوان خدا، (از همه اينها) بزرگتر است؛ و پيروزى بزرگ، همين است}.

ای جماعت مسلمین؛ ای مردم عالم؛ اگر خداوند را دوست دارید از من پیروی کنید که خداوند هم شما را دوست بدارد. همگی شیطان را دشمن آشکار خود بدانیم و تلاش کنیم هدفی بر ضد خواست وهدف شیطان رجیم که دشمن خدا و دشمن ماست ، محقق گردد. شما می‌دانید که شیطان و اولیای جن و انسش به این که خداوند نسبت به آنان غضب‌ناک است بسنده نکرده و تلاش می‌کنند رضوان نفس خداوند رحمن نسبت به بندگانش محقق نشود. لذا در پی آن هستند که مردم همگی کافر شوند و برای رسیدن به این هدف از هر وسیله و حیله‌ای استفاده می‌کنند تا مانع تحقق هدف انبیاء الهی و مهدی منتظر ناصر محمد یمانی شوند. چون تلاش امام مهدی و تمام انبیا الهی برای تحقق رضوان خدا بر بندگانش است. ما از همه‌ی مردم دعوت می‌کنیم امتی واحد شوند که در صراط مستقیم گام برمی‌دارند. اما دشمنان ما؛ شیاطین جن و انس تلاش می‌کنند هدف انبیاء و مهدی منتظر شکست بخورد؛ چون می‌خواهند همه‌ی مردم کافر شوند چرا که از رضوان خداوند بیزارند و ازآن کراهت دارند. اعمال آنها به هدر رفته و خداوند آنان را لعنت نموده و وعده عذاب شدیدی به آنها داده شده است. پس از شیطان و حزب او پیروی نکنید؛ او شما را دعوت می کند تا جهنمی و از اهالی "سعیر" گردید. تصدیق فرموده خداوند تعالی:

{إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا إِنَّمَا يَدْعُو حِزْبَهُ لِيَكُونُوا مِنْ أَصْحَابِ السَّعِيرِ ﴿٦﴾} صدق الله العظيم [فاطر].

{شیطان سخت شما را دشمن است شما هم او را دشمن دارید، او حزب و سپاهش را فرا می‌خواند تا همه اهل دوزخ باشند}

خداوند شیاطین جن و انس را دشمن تمام انبیاء قرار داده است؛ چون شیاطین جن وانس به یکدیگر پیام داده وشب و روز تلاش می‌کنند هدف انبیاء الهی و مهدی منتظر شکست بخورد و می‌خواهند مردم را از پیروی از دعوت حق پروردگارشان بازدارند. آنها با زبانشان وبا افتراهایی که به خداوند و رسولش می‌زنند و عنوان کردن مطالبی که خداوند هیچ برهانی برای آن نازل نفرموده تلاش می‌کنند نور خدا را خاموش سازند. برخی از این شیاطین انس ؛ گروهی از اهل کتاب هستند که از زمان نزول دعوت محمدی بر بندگان برای عبادت خداوند یکتا و بی‌شریک؛ در هر عصر و نسلی؛ شب و روز تلاش می‌کنند مردم را به گمراهی بکشانند. خداوند تعالی می‌فرماید:

{وَدَّت طَّائِفَةٌ مِّنْ أَهْلِ الْكِتَابِ لَوْ يُضِلُّونَكُمْ وَمَا يُضِلُّونَ إِلَّا أَنفُسَهُمْ وَمَا يَشْعُرُونَ ﴿٦٩﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].

{ جمعی از اهل کتاب دوست داشتند شما را گمراه کنند؛ آنها گمراه نمی‌کنند مگر خودشان را، و نمی‌فهمند!}
برای همین در ظاهر ایمان آورده‌اند و کفر و مکر خود را پنهان می‌کنند تا مردم را از پیروی از ذکر پروردگار-قرآن عظیم- بازدارند. این شیاطین بشراز ایمان ظاهری خود به عنوان سپر استفاده کرده و پشت آن پنهان می‌شوند و با مکر؛
می‌خواهند مسلمانان را از پیروی از آیات محکم قرآن عظیم بازمی دارند. تصدیق فرموده خداوند تعالی:

{إِذَا جَاءَكَ الْمُنَافِقُونَ قَالُوا نَشْهَدُ إِنَّكَ لَرَسُولُ اللَّـهِ وَاللَّـهُ يَعْلَمُ إِنَّكَ لَرَسُولُهُ وَاللَّـهُ يَشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَكَاذِبُونَ ﴿١﴾اتَّخَذُوا أَيْمَانَهُمْ جُنَّةً فَصَدُّوا عَن سَبِيلِ اللَّـهِ إِنَّهُمْ سَاءَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ﴿٢﴾} صدق الله العظيم [المنافقون].

{هنگامی که منافقان نزد تو آیند می‌گویند: «ما شهادت می‌دهیم که یقیناً تو رسول خدایی!» خداوند می‌داند که تو رسول او هستی، ولی خداوند شهادت می‌دهد که منافقان دروغگو هستند (۱) آنها سوگندهایشان را سپر ساخته‌اند تا مردم را از راه خدا باز دارند، و کارهای بسیار بدی انجام می‌دهند! (۲)}

ممکن است کسی سؤال کند:" ناصر محمد؛ آنها در میان مسلمانان هستند؛ چگونه می‌توانند؛ مسلمین را از پیروی از قرآن عظیم بازدارند؟ آیا به ما یاد می‌دهی از چه راهی مردم را از سبیل الله باز می‌دارند؟". امام مهدی ناصر محمد در پاسخ به پرسش‌گران می‌گوید: جواب را در آیات محکم کتاب قرآن عظیم پیدا خواهید کرد. خداوند به شما خبر داده است آنها ازچه روشی استفاده می‌کنند تا مردم را از پیروی از آیات محکم قرآن عظیم بازدارند. آنها از راه احادیث دروغ نبوی این کار را می‌کنند؛ احادیثی که محمدٌ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم، آنها را بیان نفرموده‌اند. خداوند به علمای مسلمین می‌آموزد که هرجا که دراحادیث سنت نبوی اختلافی بود؛آیات محکم قرآن عظیم را مرجع و حَکَم قرار دهند؛ چرا که احادیث سنت نبوی هم از جانب خداوند رحمن و برای بیان بیشتر قرآن آمده‌اند. تصدیق فرموده خداوند تعالی:

{إِنَّ عَلَيْنَا جَمْعَهُ وَقُرْآنَهُ ﴿١٧﴾فَإِذَا قَرَأْنَاهُ فَاتَّبِعْ قُرْآنَهُ ﴿١٨﴾ثُمَّ إِنَّ عَلَيْنَا بَيَانَهُ ﴿١٩﴾} صدق الله العظيم [القيامة].

{ جمع‌کردن و خواندن آن بر عهده ماست! (۱۷) پس هر گاه آن را خواندیم، از خواندن آن پیروی کن! (۱۸) سپس بیان و (توضیح) آن (نیز) بر عهده ماست! (۱۹)}

و خداوند به آنان می‌آموزد اگر حدیثی از نزد خدانباشد؛ یعنی از جانب شیطان و اولیایش نقل و وارد سنت شده باشد؛ علمای مسلمین متوجه اختلاف زیاد حدیث با محکمات قرآن عظیم خواهند شد. و این تصدیق فرمان خداوند درآیات محکم کتابش است که به علمای مسلمین می‌فرماید:

{مَّن يُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطَاعَ اللَّـهَ وَمَن تَوَلَّىٰ فَمَا أَرْسَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ حَفِيظًا ﴿٨٠﴾وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِندِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِّنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ وَاللَّـهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّـهِ وَكَفَىٰ بِاللَّـهِ وَكِيلًا ﴿٨١﴾أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِندِ غَيْرِ اللَّـهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا﴿٨٢﴾} صدق الله العظيم [النساء].

{کسی که از پیامبر اطاعت کند، خدا را اطاعت کرده؛ و کسی که سرباز زند، تو را نگهبان او نفرستادیم (80)و مى‏ گويند فرمانبرداريم ولى چون از نزد تو بيرون مى ‏روند جمعى از آنان مخفیانه جز آنچه تو گفتی را نزد خود پنهان می کنند و خدا آنچه را كه نزد خود نگه میدارند(برای بعد از فوت پیامبر)می نگارد پس از ايشان روى برتاب و بر خدا توكل كن و خدا بس كارساز است(81)آيا درباره قرآن نمي‏ انديشند (ایا مسلمانان در قرآن تدبر نمی کنند ) كه اگر (احادیث رسیده از پیامبر) از ناحيه غير خدا بود (با مقارنه آنها با قرآن )اختلافات فراواني (با قرآن ) درآن مي‏ يافتند.(82)}

بنابراین کسانی که از سنت نبوی حق رومی‌گردانند؛ از حق آمده از نزد پروردگارشان روگردانده‌اند چون برایتان روشن شد که احادیث حق سنت نبوی هم از نزد خداست؛ فقط نکته این است که احادیث سنت نبوی از تحریف محفوظ نیستند و برای همین خداوند آیات محکم قرآن عظیم را مرجع قرار داده تا در موراد اختلاف؛ علمای حدیث به محکمات قرآن رجوع کنند. اگردیدند حدیثی برخلاف آیات محکم کتاب است؛آیاتی که برای علمای امت و عامه مسلمانان روشن و بینه هستند؛ بدانند به دروغ به سنت نبوی نسبت داده شده است و از نزد خدا نیست و رسول الله آن را نفرموده است چون ایشان در دین خدا تنها از روی وحی پروردگارش سخن می‌گفت نه از روی هوای نفس.تصدیق فرموده خداوند تعالی:

{وَالنَّجْمِ إِذَا هَوَىٰ ﴿١﴾مَا ضَلَّ صَاحِبُكُمْ وَمَا غَوَىٰ ﴿٢﴾وَمَا يَنطِقُ عَنِ الْهَوَىٰ﴿٣﴾إِنْ هُوَ إِلَّا وَحْيٌ يُوحَىٰ ﴿٤﴾عَلَّمَهُ شَدِيدُ الْقُوَىٰ ﴿٥﴾} صدق الله العظيم [النجم].
{سوگند به ستاره (عذاب)هنگامی که به پایین می آید(۱) که هرگز صاحب شما [= محمّد] منحرف نشده و مقصد را گم نکرده است، (۲) و هرگز از روی هوای نفس سخن نمی‌گوید! (۳) آنچه می‌گوید چیزی جز وحی که بر او نازل شده نیست! (۴) آن کس که قدرت عظیمی دارد [= جبرئیل امین‌] او را تعلیم داده است؛ (۵)}
ای علمای امت؛ ای امت مسلمان از خدا پروا کنید و نسبت به تعدد مذهبی در دین خدا کافر شده و به ریسمان الهی قرآن عظیم چنگ زده و دین خود را به فرقه‌ها و گروه‌های مختلف تقسیم نکنید و هر کدام به داشته خود خشنود.... شاید پرسش‌گری بخواهد سؤال کند:" ناصر محمد؛ این ریسمان الهی دقیقاً چیست که خدا به ما فرمان داده تا به آن پایبند باشیم و نسبت به هرچه برخلاف آن است کافر؟"ناصر محمد یمانی جواب مردم را مستقیم به پروردگارعالمیان می‌سپارد ؛ خداوند تعالی درآیات محکم کتاب می‌فرماید:


{يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَكُم بُرْهَانٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَأَنزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُّبِينًا ﴿١٧٤﴾فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّـهِ وَاعْتَصَمُوا بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ فِي رَحْمَةٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَيَهْدِيهِمْ إِلَيْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِيمًا ﴿١٧٥﴾} صدق الله العظيم [النساء].

{ای مردم! دلیل روشن از طرف پروردگارتان برای شما آمد؛ و نور آشکاری به سوی شما نازل کردیم. (۱۷۴) امّا آنها که به خدا ایمان آوردند و به (آن کتاب آسمانی) چنگ زدند، بزودی همه را در رحمت و فضل خود، وارد خواهد ساخت؛ و در راه راستی، به سوی خودش هدایت می‌کند. (۱۷۵)}

ممکن است یکی از علمای مذهب "قرآنیون" بخواهد بگوید:" نمی‌بینی ناصر محمد؟ خداوند به ما وصیت می‌کند تنها به قرآن پایبند باشیم. فرمان نداده که به سنت نبی او تمسک جوییم؛ بلکه ذکر می‌فرماید تنها به قرآن پایبند باشیم. خداوند تعالی می‌فرماید:
{يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَكُم بُرْهَانٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَأَنزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُّبِينًا ﴿١٧٤﴾فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّـهِ وَاعْتَصَمُوا بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ فِي رَحْمَةٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَيَهْدِيهِمْ إِلَيْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِيمًا ﴿١٧٥﴾} صدق الله العظيم ".

{ای مردم! دلیل روشن از طرف پروردگارتان برای شما آمد؛ و نور آشکاری به سوی شما نازل کردیم. (۱۷۴) امّا آنها که به خدا ایمان آوردند و به (آن کتاب آسمانی) چنگ زدند، بزودی همه را در رحمت و فضل خود، وارد خواهد ساخت؛ و در راه راستی، به سوی خودش هدایت می‌کند. (۱۷۵)}

امام مهدی ناصر محمد یمانی در پاسخ او می‌گوید: جناب! گوش کن؛ آیا عقل این را می‌پذیرد که خداوند فرمان داده باشد تنها به قرآن پایبند بوده و بیان آن را رها کنیم؟ مگر خداوند تعالی نمی‌فرماید:

{فَإِذَا قَرَأْنَاهُ فَاتَّبِعْ قُرْآنَهُ ﴿١٨﴾ثُمَّ إِنَّ عَلَيْنَا بَيَانَهُ ﴿١٩﴾} صدق الله العظيم [القيامة].
{پس هر گاه آن را خواندیم، از خواندن آن پیروی کن! (۱۸) سپس بیان و (توضیح) آن (نیز) بر عهده ماست! (۱۹)}


به حکم امام مهدی ناصرمحمد یمانی گوش فرا دهید؛ من با آن چه که خداوند نازل فرموده، در موارد اختلاف میان شما حکم می‌کنم:


خداوند به شما فرمان داده است از آیات محکم قرآن و سنت حق بیان آن پیروی کنید. این فرمان خدا به شماست که به آیات محکم قرآن عظیم پایبند باشید و نسبت به هرچه که برخلاف آیات مکم قرآن عظیم است؛ چه در تورات و انجیل باشد و چه در سنت نبوی؛ کافر شوید.

و این بیان حق فرموده خداوند تعالی است: {وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّـهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا} صدق الله العظيم [آل عمران :103].

{ همگی به ریسمان الهی چنگ زنید و پراکنده نشوید}
و این زمانی است که چیزی بر خلاف آیات محکم قرآن عظیم باشد؛ در اینجا خداوند به شما امر می‌کند که به آیات محکم قرآن عظیم پایبند باشید و نسبت به هرچه که مخالف آیات محکم قرآن عظیم باشد؛ کافر شوید. ای جماعت مسلمین که همان راه اهل کتاب را در پیش گرفته ودین خدا را به فرقه‌ها و گروه‌های مختلف تقسیم کرده‌ و هریک به داشته خود خشنودید؛ این حکم خداوند میان شماست. از خدا پروا کرده و از من اطاعت کنید تا هدایت شوید و اعلان کنید که نسبت به تعدد مذهبی در دین اسلام کافرید؛ از اهل کتاب تبعیت نکنید که در دین خود گرفتار چند دستگی و تفرقه شده‌اند و فرموده خداوند تعالی را به یاد داشته باشید:

{وَلَا تَكُونُوا كَالَّذِينَ تَفَرَّقُوا وَاخْتَلَفُوا مِن بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْبَيِّنَاتُ وَأُولَـٰئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ ﴿١٠٥﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].

{و مانند کسانی نباشید که پراکنده شدند و اختلاف کردند؛ پس از آنکه نشانه‌های روشن (پروردگار) به آنان رسید! و آنها عذاب عظیمی دارند.}

ولی متأسفانه علمای مسلمین به روش گروهی که کتاب به آنان داده شده بود؛ اقتدا کردند و از دعوت به حکمیت بر اساس آیات محکم قران عظیم رومی‌گردانند؛چون خداوند به نصاری و یهود که درمورد تورات و انجیل دچار اختلاف شده بودند، فرمان می‌دهد بر اساس قرآن عظیم حکم کنند. تصدیق فرموده خداوند تعالی:

{إِنَّ هَـٰذَا الْقُرْآنَ يَقُصُّ عَلَىٰ بَنِي إِسْرَائِيلَ أَكْثَرَ الَّذِي هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ ﴿٧٦﴾وَإِنَّهُ لَهُدًى وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ ﴿٧٧﴾إِنَّ رَبَّكَ يَقْضِي بَيْنَهُم بِحُكْمِهِ وَهُوَ الْعَزِيزُ الْعَلِيمُ﴿٧٨﴾فَتَوَكَّل ْ عَلَى اللَّـهِ إِنَّكَ عَلَى الْحَقِّ الْمُبِينِ﴿٧٩﴾} صدق الله العظيم [النمل].

{ این قرآن اکثر چیزهایی را که بنی اسرائیل در آن اختلاف دارند برای آنان بیان می‌کند؛ (۷۶) و مایه هدایت و رحمت برای مؤمنان است! (۷۷) پروردگار تو میان آنها در قیامت به حکم خود داوری می‌کند؛ و اوست قادر دانا. (۷۸) پس بر خدا توکّل کن، که تو بر حقّ آشکار هستی! (۷۹)}
پس محمدٌ رسول الله -صلّى الله عليه وآله وسلم- از علمای اهل کتاب دعوت نمود تا به حکمیت بر اساس کتاب خداوند قرآن عظیم روکنند و به آنان خبر داد هرچیزی که در تورات و انجیل بر خلاف آیات محکم قرآن عظیم باشد؛ باطل است و به دروغ به خدا و رسولانش نسبت داده شده است؛ ولی ای مردم؛ نتیجه چه بود ؟ متأسفانه گروهی از اهل کتاب از دعوت به حکمیت بر اساس آیات محکم قرآن عظیم برای غربال کردن تورات وانجیل روگرداندند. خداوند تعالی می‌فرماید:

{أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ أُوتُوا نَصِيبًا مِّنَ الْكِتَابِ يُدْعَوْنَ إِلَىٰ كِتَابِ اللَّـهِ لِيَحْكُمَ بَيْنَهُمْ ثُمَّ يَتَوَلَّىٰ فَرِيقٌ مِّنْهُمْ وَهُم مُّعْرِضُونَ ﴿٢٣﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].

{آیا ندیدی کسانی را که بهره‌ای از کتاب (آسمانی) داشتند، به سوی کتاب الهی دعوت شدند تا در میان آنها داوری کند، سپس گروهی از آنان، (با علم و آگاهی،) روی می‌گردانند، در حالی که اعراض دارند؟}
ممکن است کسی این سؤآل را مطرح کند:" وقتی خداوند به اهل کتاب فرمان نمی‌دهد برای غربال کردن تورات و انجیل به این دو کتاب رجوع کنند؛ پس می‌داند که شیاطین بشر تورات و انجیل را تحریف کرده‌اند و برای همین به آنها فرمان می‌دهد بر اساس آیات محکم قرآن عظیم حکمیت کنند؛ این نتیجه‌ای منطقی است که عقل به آن می‌رسد؛ آیا برهانی داری که این نتیجه عقلانی ومنطقی را تأیید کند؟" جواب را مستقیم به پروردگار می‌سپاریم . خداوند در آیات محکم کتاب خود فتوا می‌دهد چرا به اهل کتاب فرمان حکمیت بر اساس قرآن عظیم داده شده است؛ علت این است که آن چه که خداوند در تورات و انجیل نازل نموده، دچار تحریف زیادی شده است. خداوند تعالی می‌فرماید:

{وَإِنَّ مِنْهُمْ لَفَرِيقًا يَلْوُونَ أَلْسِنَتَهُم بِالْكِتَابِ لِتَحْسَبُوهُ مِنَ الْكِتَابِ وَمَا هُوَ مِنَ الْكِتَابِ وَيَقُولُونَ هُوَ مِنْ عِندِ اللَّـهِ وَمَا هُوَ مِنْ عِندِ اللَّـهِ وَيَقُولُونَ عَلَى اللَّـهِ الْكَذِبَ وَهُمْ يَعْلَمُونَ ﴿٧٨﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].

{و از ميان ايشان گروهى هستند زبانشان را چنان می‌چرخانند که به شيوه كتاب خدا سخن بگويند، تا پنداريد كه آنچه مى‌گويند از كتاب خداست، در حالى كه از كتاب خدا نيست. و مى‌گويند كه از جانب خدا آمده و حال آنكه از جانب خدا نيامده است. و خود مى‌دانند كه بر خدا دروغ مى‌بندند}.

این بیان را با سؤالی از تمام علمای مسلمین امت‌شان به پایان می‌بریم: چرا از دعوت امام مهدی برای حکمیت براساس قرآن عظیم رومی‌گردانید؟ شما یهودی هستید یا مسلمان؟ عمردعوت مهدویت توسط امام مهدی ناصر محمد یمانی در "عصرگفتگو قبل از ظهور"به أواسط نهمین سال آن رسیده است و علمای مسلمین و نصاری و یهود به دعوت به حکمیت براساس قران عظیم پاسخ نمی‌دهند؛ فکر می‌کنید خدا با شما چه خواهد کرد؟ چه کسی شما را از عذاب روز عقیم( روزی که از شدت همانندی ندارد) نجات خواهد داد؟



شاید یکی ازانصار عزیزم بخواهد بگوید:" آه ای امام من؛ کجا رفته بودی؛ نبودنت بر سر میز گفتگو نگرانمان کرده بود"؟ امام مهدی ناصر محمد یمانی در پاسخ پرسش‌گران می‌گوید: می‌خواستیم از انصار ثابت قدم و با اراده باخبر شویم و ببینیم آیا به خاطر نبودن امام ناصر محمد یمانی در پایگاه و ننوشتن بیانات جدید؛ آیا از دعوت هدایت‌گری که عالمیان را به سوی عبادت خداوند یکتا و بی‌شریک- براساس بصیرت پروردگارشان-
، خسته شده و کوتاهی می‌کنند یاخیر؟ می‌خواستیم به افراد متزلزل ؛ مردد و دشمنان امام مهدی ناصر محمد یمانی که تلاش می‌کنند انصار را به فتنه بیندازند هم فرصتی بدهیم ؛ آنها به انصار می‌گویند:" بفرمایید. همان که تصور می‌کردید که امام مهدی ناصر محمد یمانی است از اینترنت جهانی غیبت نموده ؛ یا کشته شده و یا دست‌گیر شده است" امام مهدی در پاسخ افراد متزلزل و مردد و تمام دشمنان دین می‌گوید: من هم‌چنان همان جوابی را به شما می‌دهم که یکی از انبیا در پاسخ دشمنان خدا و رسولانش می‌داد:

{قَالَ إِنِّي أُشْهِدُ اللَّـهَ وَاشْهَدُوا أَنِّي بَرِيءٌ مِّمَّا تُشْرِكُونَ ﴿٥٤﴾مِن دُونِهِ فَكِيدُونِي جَمِيعًا ثُمَّ لَا تُنظِرُونِ ﴿٥٥﴾إِنِّي تَوَكَّلْتُ عَلَى اللَّـهِ رَبِّي وَرَبِّكُم} صدق الله العظيم [هود:54-55-56].

{گفت: «من خدا را به شهادت می‌طلبم، شما نیز گواه باشید که من بیزارم از آنچه شریک (خدا) قرارمی‌دهید... (۵۴) از آنچه غیر او (می‌پرستید)! حال که چنین است، همگی برای من نقشه بکشید؛ و مرا مهلت ندهید (۵۵) من، بر «الله» که پروردگار من و شماست، توکل کرده‌ام!}
و خداوند تعالی می‌فرماید: {وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّـهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّـهَ بَالِغُ أَمْرِهِ} صدق الله العظيم [الطلاق:3].

{ و هر کس بر خدا توکّل کند، کفایت امرش را می‌کند؛ خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند؛}
به خدا قسم که امام مهدی ناصر محمد یمانی در امن و امان است چون خداوند الرحمن مراقب اوست و "نعم المولی و نعم النصیر"... امام مهدی ناصر محمد یمانی تنها با شیاطین بشر که از رضوان خداوند بیزارند و اکراه دارند دشمن است؛ کسانی که اعمالشان هدر رفته و من به اذن خداوند و پروردگارعالمیان از آنان قویتر وبر آنان قاهر و پیروزم.

ای جماعت انصار که در میان عالمیان مشغول تبلیغ هستید؛ به شما اجازه می‌دهیم بیانات را با صدای خودتان از راه ویدیو در یوتیوب منتشر کنید فقط به این شرط که بیان حق قران عظیم را خوانده و چیزی از خودتان به آن اضافه نکنید. انصار من موظف هستند قبل از خواندن بیان بگویند:

"این بیان امام مهدی ناصر محمد یمانی است که یکی از انصارش به سمع شما می‌رساند".


ای جماعت انصار؛ شما مهدی منتظر را عبادت می‌کنید یا خداوند واحد قهار را؟ جوابتان معلوم است؛ خواهید گفت:" ما خداوند واحد قهار را عبادت می‌کنیم که یگانه است و شریکی ندارد و هیچ کس را با خدا نمی‌خوانیم؛ ما بر اساس بصیرت آمده از نزد خداوند رحمن؛ بیان حق قرآن عظیم، مردم را به سوی خداوند دعوت می‌کنیم". امام مهدی حق پروردگار در پاسخ می‌گوید:


{أَفَإِن مَّاتَ أَوْ قُتِلَ انقَلَبْتُمْ عَلَىٰ أَعْقَابِكُمْ وَمَن يَنقَلِبْ عَلَىٰ عَقِبَيْهِ فَلَن يَضُرَّ اللَّـهَ شَيْئًا وَسَيَجْزِي اللَّـهُ الشَّاكِرِينَ ﴿١٤٤﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].

{ آیا اگر او بمیرد و یا کشته شود، شما به عقب برمی‌گردید؟ و هر کس به عقب باز گردد، هرگز به خدا ضرری نمی‌زند؛ و خداوند بزودی شاکران را پاداش خواهد داد.}

با این که من کوچک‌ترین شکی ندارم که به اذن خدا قبل از ظهور و تمکین و فتح مبین و آشکار، نخواهم مرد؛ اما متوجه شدم برخی از انصار به خاطر غیبت امام مهدی ناصر محمد یمانی دچار نگرانی و ترس زاید شده و به شدت متزلزل شده‌اند. ممکن است یکی از بانوان مطهر انصار بپرسد:" امام من؛ آیا زمانی که غیبت می‌کنی و میان انصارت نیستی؛ حق نداریم نگران شویم؟" در پاسخ انصار مکرم می گوییم: چرا ای حبیبان خداوند رحمن؛ وبرای این که قلب‌تان مطمئن باشد؛ تصمیم بگیرید که به ریسمان الهی قرآن عظیم پای‌بند بوده ونسبت به تعدد مذهبی در دین پروردگار عالمیان؛ کافر باشید و تلاش کنید پراکندگی مسلمانان را به وحدت مبدل کنید و بشریت رابر اساس بصیرتی که از پروردگارتان آمده یعنی قرآن عظیم، به عبادت خداوند واحد قهار؛ خداوندی که شریکی ندارد دعوت کنید و رضوان خداوند را هدف خود بدانید و تلاش کنید هدف‌تان محقق شود و همه‌ی مردم به امتی واحد تبدیل شوند که در صراط مستقیم هستند تا پروردگارراضی شود؛ خداوندی که از شریکانی که برایش قایل می‌شوند منزه و بالاتراست. تا روح در بدنتان است و در قید حیات هستید؛ بر این راه و روش باشید و این تصمیم نهایی‌تان باشد؛ فرقی ندارد خداوند ظهور امام مهدی ناصر محمد یمانی را مقرر فرماید و چه قبل از آن از دنیا برود؛ شما امام مهدی را نمی‌پرستید که- با مرگ او- به گذشته خود بازگردید؛ بلکه خداوندی را عبادت می‌کنید که زنده است و مرگی ندارد؛ اگر این عقیده‌ی حق را داشته باشید؛ قلب‌تان مطمئن می‌شود.


چقدر از سخنان یکی از انصار پیشگام برگزیده خوشم آمد که گفته است:" به خدایی که خداوندی جزاونیست قسم ای امام من؛ اگر خداوند قبل از ظهورت تو را از دنیا ببرد؛ من از عبادت نعیمی که از نعیم جنت بزرگ‌تر است یعنی نعیم رضوان نفس پروردگارم، دست برنمی‌دارم؛ پس ای امام مهدی از شاهدان این قسم باشد. به همین ترتیب رقابت برای حب و قرب الهی را هم به تو واگذار نمی‌کنم؛ بلکه به خدا قسم مرا از کسانی خواهی یافت که به شدت برای حب و قرب الهی با تو رقابت می‌کنند ودر طلب این هستم که بیش از تو مورد حب و قرب خداوند قرار گیرم". امام مهدی ناصر محمد یمانی به خاطر سخنان این انصار، لبخند زد و گفت: الحمدلله رب العالمین؛ خداوند چیزی را که به من آموخته بود را به شما آموخته است و این فضل بسیار بزرگی است ای کسانی که محبوب خداوندیدی و محب او( یحبهم الله و یحبونه). به شما بشارت نصرت و فتح قریب الهی را می‌دهم. پس سستی نکنید؛ آرام نگیرید و از دعوت مردم عالم به سوی عبادت خداوند ارحم الراحمین -براساس بصیرتی که ازنزد پروردگارتان آمده است- خسته نشده و بی‌میلی نکنید. همان وصیتی را به شما می‌کنم که خدا وصیت نموده است؛به شما وصیت می‌کنم؛ با حکمت مردم را به سوی خداوند دعوت کنید. تصدیق فرموده خداوند تعالی:


{ادْعُ إِلَىٰ سَبِيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُم بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ} صدق الله العظيم [النحل:125].

{ مردم را با حكمت و اندرز نيكو به راه پروردگارت بخوان و با بهترين شيوه با آنان مجادله كن}
ای انصار پیشگام برگزیده در عصر گفتگو قبل از ظهور؛ به خدا قسم که مردم با اسلحه و یا شدت عمل و یا کلام تند شما هدایت نمی‌شوند؛ بلکه اخلاق و تواضع وفرونشاندن خشم و صبر در برابرآزار و اذیت و بخشیدن جاهلان؛ آنها را هدایت خواهد کرد.

وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين.. اللهم قد بلغت اللهم فاشهد..
أخوكم؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.



اقتباس المشاركة: 95971 من الموضوع: الإمام المهدي يدعو المسلمين والإنس والجنّ أجمعين أن يتخذوا الشيطان عدواً تنفيذاً لأمر الله في محكم كتابه: { إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا }.



الإمام ناصر محمد اليماني
08 - 06 - 1434 هـ
18 - 04 - 2013 مـ
04:25 صباحاً
ــــــــــــــــــــــ


الإمام المهدي يدعو المسلمين والإنس والجنّ أجمعين أن يتخذوا الشيطان عدواً تنفيذاً لأمر الله في محكم كتابه:
{ إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا }



بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله وأئِمّة الكتاب وآلهم من أوّلهم إلى خاتمهم محمد رسول الله صلّى الله عليهم جميعاً لا نفرّق بين أحدٍ من رسله ونحن له مسلمون، أمّا بعد..

من الإمام المهديّ إلى كافة المسلمين لربّ العالمين، لقد أمركم الله في محكم كتابه أن تتّخذوا الشيطان عدواً. تصديقاً لقول الله تعالى:
{إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا إِنَّمَا يَدْعُو حِزْبَهُ لِيَكُونُوا مِنْ أَصْحَابِ السَّعِيرِ ﴿٦﴾} صدق الله العظيم [فاطر].

وربما يودّ أحد السائلين أن يقول: "فكيف نتخذُ الشيطان عدواً ونحن لم نرَهُ؟". ومن ثم يردّ عليه الإمام المهديّ وأقول: وحتى ولو رأيتم الشيطان فلن تستطيعوا قتله من قبل مجيء يوم البعث الأول كونه من المُنْظَرين إلى يوم البعث الأول، تصديقاً لإجابة الرحمن لطلب الشيطان:
{قَالَ رَبِّ فَأَنظِرْنِي إِلَىٰ يَوْمِ يُبْعَثُونَ ﴿٣٦﴾قَالَ فَإِنَّكَ مِنَ الْمُنظَرِينَ ﴿٣٧﴾إِلَىٰ يَوْمِ الْوَقْتِ الْمَعْلُومِ ﴿٣٨﴾} صدق الله العظيم [الحجر].

والسؤال الذي يطرح نفسه هو: فكيف نتخذ الشيطان عدواً تنفيذاً لأمر الرحمن؟ والجواب هو: أن تشمروا إلى السعي إلى عدم تحقيق هدف الشيطان في نفس الرحمن كون الشيطان يسعى بكل حيلةٍ ووسيلةٍ إلى أن يجعل عباد الله أمّة واحدةً على الكفر حتى لا يتحقق رضوان الله على عباده، كون الشيطان يعلم أنّ الله لا يرضى لعباده الكفر بل يرضى لعباده الشكر، ولذلك يسعى الشيطان بكل طريقةٍ أن لا يكون عباد الله شاكرين حتى لا يتحقّق رضوان الله على عباده، ولذلك قال الشيطان مخاطباً الرحمن:
{لَأَقْعُدَنَّ لَهُمْ صِرَاطَكَ الْمُسْتَقِيمَ ﴿١٦﴾ثُمَّ لَآتِيَنَّهُم مِّن بَيْنِ أَيْدِيهِمْ وَمِنْ خَلْفِهِمْ وَعَنْ أَيْمَانِهِمْ وَعَن شَمَائِلِهِمْ وَلَا تَجِدُ أَكْثَرَهُمْ شَاكِرِينَ﴿١٧﴾} صدق الله العظيم [الأعراف].

وعليه فإني الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني اتّخذت الشيطان عدواً، ولذلك أسعى بكل حيلةٍ ووسيلةٍ إلى تحقيق الهدف المضاد لهدف الشيطان، وأريد أن أجعل النّاس بإذن الله أمةً واحدةً على صراطٍ مستقيمٍ ليكونوا شاكرين فيعبدوا الله وحده لا يشركوا به شيئاً لكون الله لا يرضى لعباده الكفر بل يرضى لعباده الشكر، ولذلك اتّخذ الإمام المهديّ رضوان الله نفس الله غايةً ولن يتحقق رضوان نفس الربّ على عباده حتى يكونوا أمةً واحدةً على صراطٍ مستقيمٍ يعبدون الله لا يشركون به شيئاً.

ويا معشر المسلمين من كان من قومٍ يحبهم الله ويحبونه، فليتخذ رضوان نفس ربّه غايةً وليس وسيلةً لتحقيق الجنة كون نعيم رضوان نفس الربّ هو النّعيم الأعظم على عباده من نعيم جنّته. تصديقاً لقول الله تعالى:
{وَعَدَ اللَّـهُ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا وَمَسَاكِنَ طَيِّبَةً فِي جَنَّاتِ عَدْنٍ وَرِضْوَانٌ مِّنَ اللَّـهِ أَكْبَرُ ذَٰلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ﴿٧٢﴾} صدق الله العظيم [التوبة].

ويا معشر المسلمين والنّاس أجمعين، إن كنتم تحبون الله فاتبعوني يحببكم الله فلنتخذ جميعاً الشيطان عدواً مبيناً ومن ثم نقوم بالسعي لتحقيق الهدف المضاد لهدف عدوّ الله وعدوّنا الشيطان الرجيم، فقد علمتم أنّ الشيطان وأولياءه من شياطين الجنّ والإنس لم يكتفوا بتحقيق غضب الله عليهم وحسبهم ذلك؛ بل يسعون إلى عدم تحقيق رضوان نفس الرحمن على عباده، ولذلك يناضلون ليجعلوا عباد الله أمّةً واحدةً على الكفر ويستخدموا كلّ حيلةٍ وطريقةٍ ليمكروا ضدّ تحقيق هدف الأنبياء والمهديّ المنتظر ناصر محمد اليماني، كون الإمام المهديّ وأنبياء الله نسعى إلى تحقيق رضوان الله على عباده فندعوهم ليكونوا أمّةً واحدةً على صراطٍ مستقيمٍ، وأما أعداؤنا الشياطين من الجنّ والإنس فيسعون إلى فشل هدف الأنبياء والمهديّ المنتظر لكونهم يريدون أن يجعلوا النّاس أمةً واحدةً على الكفر لكونهم كرهوا رضوان الله فأحبط أعمالهم ولعنهم وأعدّ لهم عذاباً عظيماً، فلا تتّبعوا الشيطان وحزبه فإنه يدعو حزبه ليكونوا من أصحاب السعير. تصديقاً لقول الله تعالى:
{إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا إِنَّمَا يَدْعُو حِزْبَهُ لِيَكُونُوا مِنْ أَصْحَابِ السَّعِيرِ ﴿٦﴾} صدق الله العظيم [فاطر].

وجعل الله شياطينَ الجنّ والإنس أعداءً لكافة الأنبياء كون شياطين الجنّ والإنس يوحون إلى بعضهم بعضاً فيتواصون في السعي الليل والنهار إلى إفشال هدف الأنبياء والمهديّ المنتظر ليصدّوا البشرَ عن اتّباع الدعوة الحقّ من ربّهم، ويريدون أن يطفِئوا نور الله بافتراء أفواههم على الله ورسله ما لم ينزل الله به من سلطان، ومن شياطين الإنس طائفةٌ من أهل الكتاب يسعون الليل والنهار إلى إضلال البشر بكل حيلةٍ ووسيلةٍ في كل جيلٍ وعصرٍ منذ أنزل الدعوةَ المحمديّة إلى عباده؛ اللهُ وحده لا شريك له. وقال الله تعالى:
{وَدَّت طَّائِفَةٌ مِّنْ أَهْلِ الْكِتَابِ لَوْ يُضِلُّونَكُمْ وَمَا يُضِلُّونَ إِلَّا أَنفُسَهُمْ وَمَا يَشْعُرُونَ ﴿٦٩﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].

ولذلك آمنوا ظاهر الأمر وأبطنوا الكفر والمكر ليصدّوا البشر عن اتّباع الذكر من ربِّهم، فاتّخذ شياطينُ البشر الإيمان ظاهر الأمر جُنّة وستاراً ليمكروا بالمسلمين فيُضلّونهم عن اتّباع محكم القرآن العظيم. تصديقاً لقول الله تعالى:
{إِذَا جَاءَكَ الْمُنَافِقُونَ قَالُوا نَشْهَدُ إِنَّكَ لَرَسُولُ اللَّـهِ وَاللَّـهُ يَعْلَمُ إِنَّكَ لَرَسُولُهُ وَاللَّـهُ يَشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَكَاذِبُونَ ﴿١﴾اتَّخَذُوا أَيْمَانَهُمْ جُنَّةً فَصَدُّوا عَن سَبِيلِ اللَّـهِ إِنَّهُمْ سَاءَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ﴿٢﴾} صدق الله العظيم [المنافقون].

وربما يودّ أحد السائلين أن يقول: "يا ناصر محمد، فكيف يستطيعون أن يصدّوا المسلمين عن اتّباع القرآن العظيم وهم قد صاروا بين المسلمين؟ أفلا تعلمنا عن طريقة صدّهم عن سبيل الله؟". ومن ثم يردّ الإمام المهديّ ناصر محمد على السائلين وأقول: سوف تجدون الجواب في محكم الكتاب القرآن العظيم، فقد علّمكم الله بطريقة صدِّهم عن اتّباع محكم القرآن العظيم وذلك عن طريق افتراء أحاديث نبويّة غير التي يقولها محمدٌ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم، وعلّم اللهُ علماءَ المسلمين أن يجعلوا محكم القرآن العظيم هو المرجع والحكم فيما اختلفوا فيه من أحاديث السّنة النّبويّة كون أحاديث السّنة النّبويّة هي كذلك مزيداً من البيان من عند الرحمن. تصديقاً لقول الله تعالى:
{إِنَّ عَلَيْنَا جَمْعَهُ وَقُرْآنَهُ ﴿١٧﴾فَإِذَا قَرَأْنَاهُ فَاتَّبِعْ قُرْآنَهُ ﴿١٨﴾ثُمَّ إِنَّ عَلَيْنَا بَيَانَهُ ﴿١٩﴾} صدق الله العظيم [القيامة].

وعلّمهم الله أنّ أحاديث البيان النبويّ إذا كان أحدها من عند غير الله أي من عند الشيطان وأوليائه فسوف يجدُ علماءُ المسلمين أنّ بين ذلك الحديث ومحكم القرآن اختلافاً كثيراً، وذلكم تصديقاً لحكم الله في محكم كتابه بين علماء المسلمين في قول الله تعالى:
{مَّن يُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطَاعَ اللَّـهَ وَمَن تَوَلَّىٰ فَمَا أَرْسَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ حَفِيظًا ﴿٨٠﴾وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِندِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِّنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ وَاللَّـهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّـهِ وَكَفَىٰ بِاللَّـهِ وَكِيلًا ﴿٨١﴾أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِندِ غَيْرِ اللَّـهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا﴿٨٢﴾} صدق الله العظيم [النساء].

وعليه فإنّ المعرضين عن السّنة النّبويّة الحقّ قد أعرضوا عن الحقّ من ربّهم كونه تبيّن لكم أنّ أحاديث السّنة النّبويّة الحقّ إنّما هي من عند الله غير أنّها ليست محفوظةً من التحريف كمثل القرآن العظيم المحفوظ من التحريف، ولذلك جعل الله محكم القرآن العظيم هو المرجع لما اختلف فيه علماء الحديث، فما وجدوه من الأحاديث جاء مخالفاً لمحكم آيات الكتاب البيّنات لعلماء الأمّة وعامة المسلمين فليعلموا أنّ ذلك حديثٌ مفترًى في السّنة النّبويّة من عند غير الله ولم ينطق به رسوله الذي لا ينطق عن الهوى في دين الله إلا بوحي من ربّه. تصديقاً لقول الله تعالى:
{وَالنَّجْمِ إِذَا هَوَىٰ ﴿١﴾مَا ضَلَّ صَاحِبُكُمْ وَمَا غَوَىٰ ﴿٢﴾وَمَا يَنطِقُ عَنِ الْهَوَىٰ﴿٣﴾إِنْ هُوَ إِلَّا وَحْيٌ يُوحَىٰ ﴿٤﴾عَلَّمَهُ شَدِيدُ الْقُوَىٰ ﴿٥﴾} صدق الله العظيم [النجم].

فاتّقوا الله يا معشر علماء المسلمين وأمّتهم واكفروا بالتعدديّة المذهبيّة في دين الله واعتصموا بحبل الله القرآن العظيم ولا تُفَرِّقوا دينكم شيعاً وأحزاباً وكلُّ حزبٍ بما لديهم فرحون. وربما يودّ أحد السائلين أن يقول: "يا ناصر محمد، ما هو بالضبط حبل الله الذي أمرنا الله بالاعتصام به والكفر بما يخالفه؟". ومن ثم يترك ناصر محمد اليماني الجواب على النّاس من الربّ مباشرةً في محكم الكتاب. قال الله تعالى:
{يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَكُم بُرْهَانٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَأَنزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُّبِينًا ﴿١٧٤﴾فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّـهِ وَاعْتَصَمُوا بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ فِي رَحْمَةٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَيَهْدِيهِمْ إِلَيْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِيمًا ﴿١٧٥﴾} صدق الله العظيم [النساء].

وربما يودّ أحد علماء المذهب القرآني أن يقول: "أفلا ترى يا ناصر محمد أنّ الله أوصانا بالاعتصام بالقرآن وحده ولم يأمرنا أن نعتصم بسنّة نبيّه بل ذكر الاعتصام بالقرآن وحده في قول الله تعالى:
{يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَكُم بُرْهَانٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَأَنزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُّبِينًا ﴿١٧٤﴾فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّـهِ وَاعْتَصَمُوا بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ فِي رَحْمَةٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَيَهْدِيهِمْ إِلَيْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِيمًا ﴿١٧٥﴾} صدق الله العظيم؟ ". ومن ثم يردّ عليه الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني وأقول: فاسمع يا هذا فهل يقبل عقلك أنّ الله سبحانه أمر النّاس أن يعتصموا بقرآنه ويذروا بيانه؟ ألم يقل الله تعالى: {فَإِذَا قَرَأْنَاهُ فَاتَّبِعْ قُرْآنَهُ ﴿١٨﴾ثُمَّ إِنَّ عَلَيْنَا بَيَانَهُ ﴿١٩﴾} صدق الله العظيم [القيامة].

فاسمعوا إلى حكم الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني، وأحكم بينكم فيما كنتم فيه تختلفون في دينكم بما أنزل الله وأقول:
لقد أمركم أن تتّبعوا محكمَ قرآنه وسُنّة بيانه الحقّ إلا ما خالف في السُّنة لمحكم قرآنه، فهنا أمركم الله بالاعتصام بمحكم القرآن العظيم والكفر بما يخالف لمحكم القرآن العظيم سواء يكون في التوراة أو الإنجيل أو في أحاديث السّنة النّبويّة.

وذلك هو البيان الحقّ لقول الله تعالى:
{وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّـهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا} صدق الله العظيم [آل عمران :103].

وذلك حين يأتي ما يخالف لمحكم القرآن العظيم فهنا أمركم الله بالاعتصام بمحكم القرآن العظيم والكفر بما يخالف لمحكم القرآن العظيم، فذلك حكم الله بينكم يا معشر المسلمين الذين اتّبعوا نهج أهل الكتاب فجعلوا دينهم شيعاً وأحزاباً وكلّ حزبٍ بما لديهم فرحون. فاتّقوا الله وأطيعوني تهتدوا، وأعلنوا الكفر بالتعدديّة المذهبيّة في دين الإسلام فلا تتّبعوا أهل الكتاب الذين فرّقوا دينهم شِيَعاً وأحزاباً، وتذكروا قول الله تعالى:
{وَلَا تَكُونُوا كَالَّذِينَ تَفَرَّقُوا وَاخْتَلَفُوا مِن بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْبَيِّنَاتُ وَأُولَـٰئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ ﴿١٠٥﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].

ولكن للأسف لقد اقتدى علماء المسلمين بطريقة فريقٍ من الذين أوتوا الكتاب الذين أعرضوا عن دعوة الاحتكام إلى محكم القرآن العظيم، كون الله أمر النّصارى واليهود المختلفين في التوراة والإنجيل أن يحتكموا إلى القرآن العظيم. تصديقاً لقول الله تعالى:
{إِنَّ هَـٰذَا الْقُرْآنَ يَقُصُّ عَلَىٰ بَنِي إِسْرَائِيلَ أَكْثَرَ الَّذِي هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ ﴿٧٦﴾وَإِنَّهُ لَهُدًى وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ ﴿٧٧﴾إِنَّ رَبَّكَ يَقْضِي بَيْنَهُم بِحُكْمِهِ وَهُوَ الْعَزِيزُ الْعَلِيمُ﴿٧٨﴾فَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّـهِ إِنَّكَ عَلَى الْحَقِّ الْمُبِينِ﴿٧٩﴾} صدق الله العظيم [النمل].

ومن ثم دعا محمدٌ رسول الله -صلّى الله عليه وآله وسلم- علماءَ أهل الكتاب للاحتكام إلى كتاب الله القرآن العظيم وعلّمهم إنّ ما جاء مخالفاً في التوراة والإنجيل لمحكم القرآن العظيم فإنه باطلٌ مفترًى على الله ورسله، فما هي النتيجة يا قوم؟ وللأسف فقد أعرض فريقٌ من أهل الكتاب عن دعوة الاحتكام إلى محكم القرآن العظيم لغربلة التوراة والإنجيل. وقال الله تعالى:
{أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ أُوتُوا نَصِيبًا مِّنَ الْكِتَابِ يُدْعَوْنَ إِلَىٰ كِتَابِ اللَّـهِ لِيَحْكُمَ بَيْنَهُمْ ثُمَّ يَتَوَلَّىٰ فَرِيقٌ مِّنْهُمْ وَهُم مُّعْرِضُونَ ﴿٢٣﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].

وربما يودّ أن يقول أحد السائلين: "يا ناصر محمد اليماني، ما دام الله لم يأمر أهل الكتاب بالاحتكام إلى التوراة الإنجيل لغربلة التوراة والإنجيل فلا بد أنّ الله يعلم أنّه قد أحدث شياطينُ البشر تحريفاً في التوراة والإنجيل ولذلك أمرهم الله بالاحتكام إلى القرآن العظيم، وإنما يستنتج ذلك العقل، فهل عندك سلطانٌ مصدّقٌ لما يستنتجه العقل والمنطق؟". ومن ثم نترك الجواب من الربّ في محكم الكتاب عن السبب في الأمر لأهل الكتاب أن يحتكموا إلى القرآن العظيم، وذلك كون التوراة والإنجيل تمّ تحريف كثيرٍ مما أنزل الله فيهما. وقال الله تعالى:
{وَإِنَّ مِنْهُمْ لَفَرِيقًا يَلْوُونَ أَلْسِنَتَهُم بِالْكِتَابِ لِتَحْسَبُوهُ مِنَ الْكِتَابِ وَمَا هُوَ مِنَ الْكِتَابِ وَيَقُولُونَ هُوَ مِنْ عِندِ اللَّـهِ وَمَا هُوَ مِنْ عِندِ اللَّـهِ وَيَقُولُونَ عَلَى اللَّـهِ الْكَذِبَ وَهُمْ يَعْلَمُونَ ﴿٧٨﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].

والسؤال الذي نختم به هذا البيان إلى كافة علماء المسلمين وأمّتهم هو: لماذا أبَيَتُم أن تُجيبوا دعوةَ الإمام المهديّ إلى الاحتكام إلى القرآن العظيم؟ فهل أنتم يهودٌ أم مسلمون؟ فقد صار عمر الدعوة المهديّة للإمام المهديّ ناصر محمد اليماني قرب منتصف السنة التاسعة للدعوة المهديّة في عصر الحوار من قبل الظهور ولم يستجِب علماء المسلمين والنّصارى واليهود لدعوة الاحتكام إلى القرآن العظيم، فما تظنون أنّ الله فاعلٌ بكم؟ فمن يجركم من عذاب يوم عقيم؟

وربما يودّ أحد أحبّتي الأنصار أن يقول: "آه آه يا إمامي أين غبتَ علينا فكم أقلقنا غيابك عن طاولة الحوار؟". ومن ثم يردّ على السائلين الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني وأقول: أردنا أن نختبر أولي العزم من الأنصار هل يهِنوا أو يستكينوا عن المواصلة للدعوة المهديّة للعالمين إلى عبادة الله وحده لا شريك له على بصيرةٍ من ربّهم بحجّة غياب الإمام ناصر محمد اليماني وانقطاعه عن كتابة البيانات؟ وكذلك أردنا أن نهيىء الفرصة للمرجفين والممترين وأعداء الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني فيسعون إلى فتنة الأنصار فيقولون لهم: "وها هو اختفى من ساحة الإنترنت العالميّة الذي زعمتم أنّه هو الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني فقد يكون تمّ قتله أو ألقي القبض عليه". ومن ثم يردّ الإمام المهديّ على الممترين والمرجفين وكافة أعدائنا أعداء الدين وأقول: إني لا أزال أقول ما قاله أحد الأنبياء لأعداء الله ورسله:
{قَالَ إِنِّي أُشْهِدُ اللَّـهَ وَاشْهَدُوا أَنِّي بَرِيءٌ مِّمَّا تُشْرِكُونَ ﴿٥٤﴾مِن دُونِهِ فَكِيدُونِي جَمِيعًا ثُمَّ لَا تُنظِرُونِ ﴿٥٥﴾إِنِّي تَوَكَّلْتُ عَلَى اللَّـهِ رَبِّي وَرَبِّكُم} صدق الله العظيم [هود:54-55-56].
وقال الله تعالى:
{وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّـهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّـهَ بَالِغُ أَمْرِهِ} صدق الله العظيم [الطلاق:3].
ألا والله إنّ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني لفي أمنٍ وأمانٍ كونه وحرسه بأعين الرحمن فنِعْمَ المولى ونِعْمَ النّصير، ولن يعادي الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني إلا من كان من شياطين البشر من الذين كرهوا رضوان الله فأحبط أعمالهم وإنّا فوقهم قاهرون وعليهم منتصرون بإذن الله ربّ العالمين.

ويا معشر الأنصار المبلِّغين للعالمين، قد أذِنّا لكم إعلان البيان بأصواتكم عبر اليوتيوب والفيديوهات ولكن بشرط أن تتلوا البيان الحقّ للقرآن العظيم ولا تزيدوا من عند أنفسكم شيئاً، وكذلك فإن على الأنصاري أن يقول قبل أن يتلو البيان فيقول:
((( هذا بيان للإمام المهديّ ناصر محمد اليماني يتلوه على مسامعكم أحد أنصاره )))


ويا معشر الأنصار، فهل تعبدون المهديّ المنتظر أم تعبدون الله الواحد القهّار؟ ومعلوم جوابكم الحقّ فسوف تقولون: "بل نعبد الله الواحد القهّار وحده لا شريك له ولا ندعو مع الله أحداً، وندعو إلى الله على بصيرةٍ من الرحمن البيان الحقّ للقرآن العظيم" . ثم يردّ عليكم الإمام المهديّ الحقّ من ربكم وأقول:
{أَفَإِن مَّاتَ أَوْ قُتِلَ انقَلَبْتُمْ عَلَىٰ أَعْقَابِكُمْ وَمَن يَنقَلِبْ عَلَىٰ عَقِبَيْهِ فَلَن يَضُرَّ اللَّـهَ شَيْئًا وَسَيَجْزِي اللَّـهُ الشَّاكِرِينَ ﴿١٤٤﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].

برغم أني لا أشك مثقال ذرةٍ أن أموت بإذن الله من قبل الظهور والتمكين والفتح المبين، ولكنّي علمتُ أنّ من الأنصار من أصابه الهلع والفزع من غياب الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني وزُلزِلوا زلزالاً شديداً. وربّما تودّ إحدى الأنصاريات الطاهرات أن تقول: "يا إمامي أليس لنا الحقّ أن نفزع عليك إذا غبت عن أنصارك؟". ومن ثم نردّ على السائلين من الأنصار المكرمين وأقول: بلى يا أحباب الرحمن، وحتى تطمئن قلوبكم فقرِّروا أن تعتصموا بحبل الله القرآن العظيم، وتكفروا بالتعدّدية المذهبية في دين ربّ العالمين، وتسعوا إلى جمع شمل المسلمين، وتدعوا البشر إلى عبادة الله الواحد القهار وحده لا شريك له على بصيرةٍ من ربّكم البيان الحقّ للقرآن العظيم، وتتخذوا رضوان نفس الله غايةً، فتسعوا إلى تحقيق غايتكم لتجعلوا النّاس أمةً واحدةً على صراطٍ مستقيم فيرضى سبحانه عمّا يشركون وتعالى علواً كبيراً، ويكون ذلك هو نهجكم ما دامت أرواحكم في أجسادكم على قيد الحياة قراراً نهائياً سواء أظهر الله الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني أو توفّاه، فلستم تعبدون الإمام المهديّ حتى تنقلبوا على أعقابكم بل تعبدون الله الحيّ الذي لا يموت، فإن كانت تلك عقيدتكم الحقّ فهنا تطمئن قلوبكم.

فلكم أعجبني قول أحد الأنصار السابقين الأخيار قال: "ألا والله الذي لا إله غيره يا إمامي لئن توفاك الله من قبل ظهورك فلن أتنازل عن عبادة النعيم الأعظم من جنّة النعيم ذلك نعيم رضوان نفس ربي فكن على ذلك من الشاهدين أيها الإمام المهديّ، وكذلك لن أترك المنافسة في حبّ الله وقربه لك يا إمامي، بل أقسم بالله العظيم لتجدني من أشدّ المنافسين لك في حبّ الله وقربه وأطمع أن أكون أنا أحبّ إلى الله منك وأقرب". ثم تبسَّم الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني من قول ذلك الأنصاري فقلت: الحمد لله ربّ العالمين الذي علّمكم ما علّمني فذلك هو الفضل الكبير يا معشر قوم يحبّهم ويحبّونه، أبشروا بنصرٍ من الله وفتح قريبٍ، فلا تهِنوا ولا تستكينوا ولا تكلّوا ولا تملّوا من دعوة العالمين إلى عبادة الله أرحم الراحمين على بصيرةٍ من ربّكم، وأوصيكم ثم أوصيكم ما وصاكم الله به بالحكمة في الدعوة إلى الله. تصديقاً لقول الله تعالى:
{ادْعُ إِلَىٰ سَبِيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُم بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ} صدق الله العظيم [النحل:125].

ويا معشر الأنصار السابقين الأخيار في عصر الحوار من قبل الظهور، ألا والله لا تهدون الناس بسلاحكم وشدة بأسكم أو بحدّة ألسنتكم؛ بل تهدون الناس بأخلاقكم وتواضعكم وكظم غيظكم والصبر على الأذى والعفو عن الجاهلين.

وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين.. اللهم قد بلغت اللهم فاشهد..
أخوكم؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
ـــــــــــــــــــ